GAMBAR FESYEN ARTIS DI KARPET BIRU AJL 26

Anugerah Juara Lagu 26 - Karpet Biru. AJL26 telahpun melabuhkan tirainya sebentar tadi. Awan Nano berjaya merangkul gelaran juara AJL26 dengan Beribu Sesalan mendapat tempat kedua dan Karma di tempat ketiga. Keputusan lain menyaksikan Hafiz merangkul vokal terbaik dengan lagu Awan Nano dan Alyah berjaya menggondol persembahan terbaik. Jom kita tengok pula fesyen-fesyen artis yang hadir pada malam yang penuh gilang-gemilang tersebut. Cekidaut!


















































kredit penuh gambar kepada Facebook TV3 Malaysia
13 Komentar untuk " GAMBAR FESYEN ARTIS DI KARPET BIRU AJL 26 "

ramai artis wanita x tutup aurat , kecewa sgt .. . .

pakaian lelaki gak elok...perempuannyer...dedah sana dedah sini....emmmmmmmm

byk2 gambar yg paling cantik & manis adalah Nora she so sweet.....

Korang perasan x? Yuna sorang je yang pakai tudung.. yang lain hampeh

pukul berapa nih? derang semayang maghrib tak?

buat2 la bertaubat......

Nora pun pakai tudung la! hehehe....

smpai bila diorang nak berpakaian y mcm tu???

Kira seksi tahap Y tahun ni..
Tahun lpas tahap Z.. Tingkatkan prestasi pakaian (sopan) kalian x_x

Semoga lepas ni semua artis yang hadir AJL datang dengan bertudung dan berpurdah....baru tiada yang komen....tiap2 tahun pasti ada kritikan berpakaian, aku rasa lepas ni, penganjur dapat mewajibkan artis wanita bertudung dan berpurdah dan artis lelaki pakai mcm biasa....yang penting tutup pusat hingga lutut.

Semoga lepas ni semua artis wanita yang menghadiri AJL dapat memakai tudung laboh dan berpurdah.

Harap lepas ni, penganjur dapat memastikan semua artis wanita islam yang hadir dapat memakai tudung laboh dan berpurdah supaya tidak berlaku lagi kritikan kepada pakaian masing2....

yg artis pompuan sexi2...dah posing sampai x perasan "KETIAK BASAH"...muka lawa tapi bau tengit...