KOLEKSI PANTUN SMS HARI RAYA AIDILADHA

SMS Lawak Dan Lucu Hari Raya Aidiladha


Kali ini kami ingin kongsikan Himpunan Ucapan & SMS Menarik Sempena Hari Raya Aidiladha:


Sebelum lidah keluh,
sebelum hati kembali membeku,
sebelum tangan kaku & sulit hanya untuk sekedar minta maaf lewat sms
&
sebelum semua operator sibuk..
MOHON Maaf atas semua khilaf yg ku lakukan.

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

=========================================

Bila ayam dah tak selera makan,
kambing pula resah,
lembu pura2 buat gila,
unta jer nampak cool,
tu tandanya raya korban dah dekat.

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

=========================================

ku pegang kau punya… kau pegang ku punya

kuramas kau punya… kau ramas ku punya

kugoncang kau punya… kau goncang ku punya (saspen)

kemudian kita goyang bersama.

itulah tanda kita bersalam mesra,

SeLaMaT HaRI RaYa Aidiladha…

=========================================

ISNIN cari SELASA,
nak tanya nampak tak RABU,
agar ingatkan KHAMIS beritahu,
JUMAAT supaya tak lupa,
mesej kat SABTU
yang AHAD dah raya!!!

=========================================

Sebelum lidah keluh,
sebelum hati kembali membeku,
sebelum tangan kaku & sulit hanya untuk sekedar minta maaf lewat sms
&
sebelum semua operator sibuk..
MOHON Maaf atas semua khilaf yg ku lakukan

SELAMAT HARI RAYA KORBAN

=========================================

Tolong doakan ye…

Akhir2 ni hampir setiap malam kat depan rumah aku ada orang lalu….

dia tengok2 jer…. bawa pisau, bara api dan ketulan2 daging….

Seram betul. Dia jerit…..

SATE!…. SATE!t.

SELAMAT HARI RAYA KORBAN




1 Komentar untuk " KOLEKSI PANTUN SMS HARI RAYA AIDILADHA "

Assalamualaikum... nak tanye... asal sume pantun same jew ek...? -_-""

boly bagi pantun yg lain dari len x?? ^_^ same jew setiap website...

terime kaseh... peace! Vm