GAMBAR FASHA SANDHA DI MAJLIS MAJALAH LISA


Gambar: Fasha Sandha Ke Parti Pelancaran Majalah LISA Versi Malaysia

Awal malam semalam, satu majlis pelancaran untuk sebuah majalah baru di’pasaran Malaysia LISA yang di’adaptasi dari keluaran luar negara.

Ramai hadirin yang turut serta memeriahkan majlis ini termasuk beberapa orang selebriti tempatan seperti Lisa Surihani, Nur Fazura, Liyana Jasmay, Awal Ashaari, Sazzy Falak, Shaheizy Sam & pastinya yang menjadi perhatian — Fasha Sandha.


Fasha Sandha,  ketika menghadiri pelancaran majalah gaya hidup terbaru, Lisa, pelakon ini membuatkan banyak mata tertumpu kepadanya. Apa tidaknya, Fasha tampil dalam sepasang gaun jingga yang mendedahkan bahagian belakang badannya. Bukan sedikit, tetapi bukaannya sehingga ke paras pinggang. Fuhh!









kredit to awesome picture to rotikaya.com dan gua.com.my

18 Komentar untuk " GAMBAR FASHA SANDHA DI MAJLIS MAJALAH LISA "

nak buat kontroversi cam mira hari tu gaks le kot..

Bodo artis kita nih..bila dh kuar gambo yg cam 2,jap lg msti kuaer alsan yg bodo2,xprsan la ap la pas 2 mntak maaf...x ke bodo nma nyer 2...cra brpkaian kita mlmbang kn prbdi kita,nmpak sngt xbrmaruah mcm 2...hhiiisssh!!

open la skit korang wei..dah nama artis...bukan nya dia anak dara lagi pun...dia dah besar...this is reality....tak nak tgk gmbr ti jgn tgk..i suka tgk, i puji lah..u pegila tgk awek yg tak terdedah...jgn kutuk2 org wei...nak mrh org tak bermaruah etc, mgkn u sendiri mcm tu...ataupun yg kutuk tu sbnr nya suka kah4x

jgn jd org islam la wei....jd org ygx ada agama....pas2 nk pakai apa pun pakai da....xnak pakai apa pn bleh....memalukan....org yg sokong pn xbleh fikir ke....atau sama golongan gak...

Kasihan Fasha... org dah lama bertamadun dia ni undur ke zaman batu x cukup kain pulak...

Fasha x pakai *** ke??
aduhai sbo je..
fasha idup nie x lme...

*r*
B**
**a

islam x kire kau sultan ke kau raja ke artis ke...aurat 2 tetap aurat islam x da mengikut pengedaran zaman...salah tetap salah bukan die artis boleh pakai sesuka hati sampai bogel mcm nie...aku harap die dapat hidayah dari ALLAH

kata kaya,tapi nak beli kain lebih pon tak mampu =.=

Lagi laa org pandang rendah kt kau fasha ooi

Hanya anjing yg sukakan bangkai

Saya sebagai umat Islam disini ingin menasihatkan Fasha Sandha. Kalau nak pakai macam tu kat rumah jelah. Takyah tunjuk kat orang, buat malu orang Islam je. Orang pun taknak tengok.

kalau tak silap la, akhir tahun 2010 dia ada kata nak berubah jadi yang lebih baik untuk tahun 2011, tapi pembukaan 2011 diletopkan ngan cite dia pakai baju ngan suar kecik kat bali. whowweiii.. paling top kat carian google lg tu. untuk akhir 2011 ni, lepas banyak sgt yang kritik, kat melodi mingu yg lalu dia kata, nak kurangkan pakaian terdedah2 lepas ni. ape kan belaku kat tahun depan 2012 dengan fasha sandra ni. aku bkn dengki kat dia, ape yg dia lakukan banyak menjadi punca islam n nabi Muhammad dihina. Sedih sangat

aq memang dari dulu lg xsuke kat fasha....muke je nampak baikk. tapi perangai buruk.. bile r perempuan kaki perampas ni nak sedar.. tak takot mati agkye fasha niii...

:)..kritikan demi kritikan.selangkah demi selangkah, percaturan hidup sebgai dunia artis...

meminati artis yang sering dilanda kontroversi, ...trlalu bnyak persoaln yang timbul diminda. terdetik dihati ingin bertemu, dua mata brtentang.. :)x semudah itu..

buat fasha..tingkatkn mutu dn kualiti bkat anda..wassalam..

Jangan fikir keterlaluan dan 'keberanian kamu berpakaian demikian, Allah tak tahu, Al Quran dah beri peringatan, "Fatarabbasu, hatta ya'tia kumullah" bermaksud : kamu tunggulah hingga datangnya ketentuan (hukuman)dari Allah (sama ada dlm bentuk azab di dunia mahu pun azab di akhirat). Just wait & see what comes next?

peeraahh bakat taik kucing!
yang akan diambil kira oleh Allah hanyalah 'Inna akramakum 'indallahi atqaakum'. sesungguh orang yang mulia antara kamu di sisi Allah adalah orang yang Taqwa di kalangan kamu (takut kepada Allah)

tanda2 kiamat bila manusia mengagungkan orang yang melalaikan.